گزارش‌ها از وقوع ۲ انفجار در نزدیکی سفارت ایران در بیروت و کشته شدن ۲۳ نفر از جمله شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این انفجار تروریستی خبر می‌دهند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:راحت باش,انفجار,بیروت,
ارسال توسط حسین ص

 


گردان های عبدالله عزام چگونه و با چه هدفی شکل گرفته اند؟


گروهک تروریستی «عبدالله عزام» مسئولیت انفجارهای نزدیک سفارت ایران در لبنان را برعهده گرفته است. این اما اولین تهدید این گروهک تروریستی علیه ایران نیست.

http://multimedia.webzine.mehrnews.com/Original/1392/08/28/IMG16003283.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:راحت باش,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

تایمز اسرائیل به نقل از شبکه 10 اسرائیل نوشت: مذاکرات ژنو بین ایران و غرب تنها یک مساله ظاهری است چراکه شرایط و مفاد توافق هسته ای پیش از این بین مشاوران ارشد باراک اوباما و مسئولان هسته ای ایران بیش از یکسال است که مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:راحت باش,ایران و1+5,
ارسال توسط حسین ص
مرحوم عسکراولادی می‌گفت که قطعا به موسوی و کروبی رای نداده و موسوی به او جفا کرده است.

 

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه با اشاره به حضور مرحوم عسکراولادی در برنامه شناسنامه، گفت: مرحوم عسکراولادی می‌گفت که قطعا به موسوی و کروبی رای نداده و موسوی به او جفا کرده است.

به گزارش جنوب نیوز، محمد حسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور مرحوم عسکراولادی در برنامه شناسنامه، گفت: اردیبهشت 92 دقیقا چندی بعد از اینکه مرحوم استادعسگراولادی نظرات خاص خود را در خصوص آقایان موسوی و کروبی بیان داشت و خیلی هم درعرصه رسانه و سیاست سرو صدا کرد برای ضبط برنامه «شناسنامه » نزد ایشان رفتیم، براساس رصدی که شبکه‌های مختلف را انجام دادم مطمئن شدم که این برنامه آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی ایشان پیش از دوران بستری‌شان در بیمارستان و وداع از این دنیای فانی بوده است.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/8/27/441341_872.jpg




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:راحت باش,فتنه,
ارسال توسط حسین ص
یکی از تصاویر محرم در سالهای اخیر، دختران و زنانی هستند که با موهای بلوند که تنها قسمتی از آن با شال کوچک مشکی پوشیده شده است، پوست های برنزه و آرایش های غلیط در خیابان ها...

چند روز پیش پیامکی در میان مردم دست به دست می گشت با این متن: «اخرین و جدیدترین مدل مو، رنگ، مش، دیزاین ناخن، گریم،میك آپ عروس. تاتو و…. را فقط چند روز دیگر پشت دسته های عزاداری ببینید!!!» پیامکی که خنده ی تلخی را بر لب خوانندگانش می آورد و گویای یکی ازبدعت هایی است که در سالهای اخیر در مراسم عزاداری محرم دیده می شود.http://img1.tebyan.net/big/1392/08/18217625010319191452361892362091238149200198.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:راحت باش,محرم,
ارسال توسط حسین ص
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۲۳ نفر از وکلای ملت و همچنین وزیر اطلاعات برای ارائه گزارشی درباره نحوه پاسخگویی به استعلامات، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌روند.

به‌گزارش فارس، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

در این جلسات قرار است گزارش حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات درباره نحوه پاسخگویی به "استعلامات مربوط به انتصابات" مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه، رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین بررسی بودجه ۹۲ و ۹۳ مراکز آموزشی کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، امین‌حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین مسئولانی از خزانه‌داری کل کشور نیز، در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رضا فرجی‌دانا وزیر علوم همچنین عصر روز سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سؤالات عطاءالله سلطانی صبور نماینده رزن و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده تهران که به نمایندگی از سوی ۲۲ تن از وکلای ملت پرسشی را مطرح می‌کند، پاسخ می‌دهد.



تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:راحت باش,وزیر علوم,وزیر اطلاعات,
ارسال توسط حسین ص
 
متحدان عرب آمریکا در حاشیه خلیج فارس، هر از چندگاه دست به فعالیتهایى مى‏زنند که هدف مستقیم آن‏ها، اقدام علیه ایران است. اما این‏بار، فرانسه پا به میدان گذاشته و با امضاى قراردادى با امارات، زمینه جاسوسى این کشور از ایران را فراهم کرد.




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:راحت باش,جاسوسی,
ارسال توسط حسین ص

 حرفه جدید نخست وزیر سابق انگلیس:

قدس آنلاین : یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس اخیرا در مقابل یک سخنرانی یک ساعته در دبی 240 هزار دلار دریافت کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:احت باش,تونی بلر,
ارسال توسط حسین ص

 
اولین شب عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله) با حضور رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.
 
 

 

به گزارش جام نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، اولین شب عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله) با حضور رهبر انقلاب اسلامی، سران سه قوه، مسئولان نظام و عموم مردم عزادار آغاز شد.

 

 




تاریخ: دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:راحت باش,محرم,
ارسال توسط حسین ص

بی.ام.و بالدار با روکش طلا

بی ام وی Z4 که با روکشی از طلا و فلس های استخوانی و پر ساخته شده است رونمایی شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:راحت باش,بی,ام,و,
ارسال توسط حسین ص

نشست افتتاحیه دومین دور مذاکرات ایران و ۱+۵ در ژنو در دولت یازدهم با حضور کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش آغاز شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:راحت باش,مذاکرات1+5,,
ارسال توسط حسین ص

   مشاور ارشد کاخ سفید و قانونگذاران ارشد آمریکایی با عفو ادوارد اسنودن، افشاگر اطلاعات آژانس امنیت ملی این کشور مخالفت کرده‌اند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:راحت باش,اسنودن,,
ارسال توسط حسین ص

 

با انتشار اخباری درباره جاسوسی آمریکا از دفاتر اتحادیه اروپا، ماجرای برنامه‌های جاسوسی واشنگتن ابعاد تازه‌ای به‌خود گرفت.

رئیس پارلمان اروپا خواستار توضیح کامل آمریکا درباره جاسوسی از دفاتر اتحادیه اروپا شد. به گزارش خبرگزاری‌ها، مارتین شولتز گفت اگر این خبر صحت داشته باشد، این امر تأثیر شدیدی بر روابط بین اتحادیه اروپا با آمریکا خواهد داشت. هفته‌نامه آلمانی اشپیگل دیروز نوشت سازمان امنیت ملی آمریکا در دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در واشنگتن میکروفن کار گذاشته و به شبکه کامپیوتری آن نفوذ کرده‌است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:راحت باش,امریکا,اتحادیه اروپا,
ارسال توسط حسین ص

موضوع اعتماد به آمریکا مدتی است نقل محافل برخی جریانات سیاسی و رسانه‌های داخلی شده است. طرفداران این رویکرد می‌گویند نباید صداقت آمریکایی‌ها را به طور کلی نفی کرد و برای جلب اعتماد آنها باید حتی «مرگ بر آمریکا» هم نگفت.

خیانت  آمریکا به متحدان خود

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:راحت باش,آمریکا,جاسوسی,
ارسال توسط حسین ص

 

انتشار رسوایی تازه جاسوسی آمریکا از هیئت‌های دیپلماتیک اروپا در سازمان ملل و واشنگتن، خشم مقامات اروپایی را برانگیخته است.پس از افشای رسوایی جاسوسی آمریکا از شهروندان آمریکایی و مردم اکثر کشورهای جهان، این بار هفته‌نامه اشپیگل اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد جاسوسی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا فراتر از شنود مکالمات تلفنی مردم بوده و آنها از هیئت‌های دیپلماتیک اروپایی هم جاسوسی می‌کنند.

جاسوسی آمریکا از دیپلمات‌های اروپایی



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:راحت باش,آمریکا,اسنودن,
ارسال توسط حسین ص

به مناسبت روز ملّى مبارزه با استكبار جهانى‌

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم
امروز نَفس گرم شما جوانان عزيز در اين حسينيّه يادآور و نشانه‌ى همان حماسه و شورى است كه در طول سالهاى گوناگون از اوّل انقلاب تا امروز، پشتيبان و حمايت‌كننده و تضمين‌كننده‌ى حركت انقلابى ملّت ايران بوده است. نعمت بزرگ خدا بر اين كشور و بر نظام جمهورى اسلامى، وجود جوانها است؛ با انگيزه‌هاى روشن، استوار، متّكى به منطق و با دلهاى پاك و نيّتهاى صاف و خالص.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:راحت باش,13آبان,
ارسال توسط حسین ص
فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور حکمی دریادار دوم خرداد حکیمی را به‌عنوان فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار دوم خرداد حکیمی با حکم دریادار حبیب‌الله سیاری به عنوان فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر منصوب شد. فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین معارفه فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه، نیروی دریایی در تامین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است.


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:راحت باش,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص

بیانات رهبر انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و مذاکره با غرب به سرعت در رسانه‌های خارجی بازتاب یافت.

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، ضمن اعلام حمایت خود از مسئولان و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور نکاتی را در خصوص روند مذاکرات بیان کردند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:راحت باش,رهبری,
ارسال توسط حسین ص

خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه:
 

غربی‌ها مذاکره و فشار را با هم پیش می‌برند/ما هم مذاکره و "مرگ بر آمریکا" را با هم پیش می‌بریم


 
خطیب موقت نمازجمعه تهران تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند که مذاکره و فشار را با هم پیش می‌برند، ما هم مذاکره و "مرگ بر آمریکا" را با هم پیش می‌بریم.

 غربی‌ها مذاکره و فشار را با هم پیش می‌برند/ما هم مذاکره و "مرگ بر آمریکا" را با هم پیش می‌بریم



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 10 آبان 1392برچسب:راحت باش,نماز جمعه,
ارسال توسط حسین ص
گزارش ؛به بهانه 94 ساله شدن اشرف خواهر دوقلوی دیکتاتور سابق ایران/


  اشرف ذاتاً زنی بوالهوس و شهوتران و فاسد بود. او به سه چیز توجه داشت: بدست آوردن قدرت، جمع آوری پول و ثروت و هواسرانیهای بی حد! برای آشنایی بیشتر با این فرد با گزارش ویژه سراج24 همراه شوید.


حال و احوال این روزهای پلنگ سیاه در 94 سالگی؛ آلزایمر شدید که اشرف را از کنج بیمارستان به سوی مرگ می کشاند + تصاویر دیده نشده از اشرف



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 10 آبان 1392برچسب:راحت باش,پهلوی,,
ارسال توسط حسین ص
80 ساله صهیونیستی که ایران را تهدید کرد؛

پیشنهاد حمله اتمی به کویر ایران / مهمترین دغدغه فکری آدلسون چیست؟

سرمايه‌دار 80 ساله آمریکایی اخیرا در اظهار نظري غیر منتظره و جنجال برانگيز،در "دانشگاه یشیوا"(Yeshiva University) در نیویورک، در پاسخ به پرسش مجری جلسه گفت: رییس جمهور آمریکا باید اول به ارتش دستور بدهد یک بمب اتمی بر روی کویر ایران بیندازند، آن وقت به رییس جمهور ایران تلفن بزند و بگوید: "آن بمب را دیدی؟ بمب اتمی بعدی در تهران فرود خواهد آمد!"



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:راحت باش,آمریکا,رژیم صهیونیستی,
ارسال توسط حسین ص
رویای صادقه‌ای که به حقیقت تبدیل شد؛

 با حضور سردار پاسدار سیدمحمد باقرزاده، خانواده شهید مجید ابوطالبی در محل کهف‌الشهدا شهید خود را شناسايي کرد.

 

 با حضور سردار پاسدار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کميته جستجوي مفقودين خانواده شهید مجید ابوطالبی در محل کهف‌الشهدا شهید خود را
شناسايي کرد.


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:راحت باش,مقاومت,شهید,
ارسال توسط حسین ص
 

دولت ترکیه سرانجام پس از مدتها تأخیر تونل جنجالی که آسیا و اروپا را از زیر آب هم به یکدیگر وصل می‌کند افتتاح کرد اما چرا ماجرای این تونل طولانی شد؟

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:راحت باش,تونل,
ارسال توسط حسین ص

کتاب رکورد های گینس پر از رکوردهای گوناگونی است که برخی از آن ها بسیار عجیب و متفاوت هستند که از جمله آن ها میتوان به بلندترین سبیل اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,عکس,گوناگون,
ارسال توسط حسین ص

موسسه «امنیت ملی ترومن» نوشت: در 20 ژانویه 2009، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور جدید وارد صحنه شد تا سخنرانی‌ای را ارائه دهد که یک پیام مخفی بسیار مهم در خود داشت –پیامی که وی امیدوار بود بتواند کم‌کم روابط آمریکا با ایران را بهبود بخشد، هر چند واشنگتن در خفا حملات سایبری مداوم علیه برنامه هسته‌ای این کشور را افزایش داده بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,ایران و آمریکا,
ارسال توسط حسین ص

لامبورگینی مدل VENENO رودستر با قیمت 3 میلیون و 360 هزار یورو (حدود 14 میلیارد تومان) گران قیمت‌ترین خودروی جهان محسوب می‌شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,گوناگون,
ارسال توسط حسین ص

 در پاسخ به عملیات تروریستی سراوان؛

‌دادستان عمومی زاهدان از اعدام 16 نفر از عناصر تروریستی گروهک‌های معاند نظام خبر داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,اشرار,,
ارسال توسط حسین ص

رهبر انقلاب اسلامی استثنائی بودن روز مباهله را در «شاخص روشنگر بودن» و نقش ممتاز آن در «تمایز جبهه‌ی حق و باطل» می‌دانند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرا رسیدن سالروز واقعه‌ی مباهله، فرازی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را كه به تبیین اهمیت این موضوع پرداخته‌اند، منتشر کرد.
این سخنان در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۳۸۸ بیان شده است:

مباهله؛ صحنه تمایز حق و باطل



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,کلام ولایت,
ارسال توسط حسین ص

/ نجفي: اقدامات عملي پيشنهاد شد/ پيگيري مذاکرات 20 آبان

 

خبرگزاري رويترز در خبري فوري گزارش داد: يک مقام آژانس بين المللي انرژي اتمي اعلام کرد نشست با مقامات ايراني درباره موضوعات گذشته و کنوني بسيار سازنده بوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,مذاکرات هسته ای,
ارسال توسط حسین ص

می‌خواهم مربی شوم

کاپیتان استقلال تهران می‌گوید، باید در اوج از فوتبال خداحافظی می‌کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,ورزشی,
ارسال توسط حسین ص

کودک 2 ساله ای که همانند مردان سبیل دارد +عکس



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,گوناگون,عکس,
ارسال توسط حسین ص

معجزه ی آرایش با این دختر چه کرده (عکس)



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,آرایش,
ارسال توسط حسین ص

این ایرانی در سازمان ناسا غوغا به پا کرد (عکس)



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,ناسا,
ارسال توسط حسین ص

 

حک شدن نام مبارک محمد در چشم یک کودک+عکس
چندی پیش یک خبر در رسانه های مختلف کشور روسیه منتشر شد که حاکی از پدیدار شدن آیات قرآن کریم روی پوست بدن یک نوزاد در منطقه قفقاز بود. انتشار این خبر تعجب همگان به ویژه افکار عمومی روسیه و منطقه قفقاز را برانگیخت تا جایی که موخو علی اف رئیس جمهور داغستان نیز برای دیدن این معجزه به منزل این کودک و والدین او رفت.


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,محمد,
ارسال توسط حسین ص

 

بی شرم ترین سوء استفاده ی جنسی در دنیا (عکس)
دخترک ۱۰ ساله ای به نام “جسیکا رایدگلو” بعد از ربوده شدن مورد سو استفاده و تجاوز جنسی قرار گرفت و در نهایت قربانی ۱۰ ساله خود را سر برید و این خیلی دردناک بود.


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:راحت باش,جنایت,عکس,
ارسال توسط حسین ص

 

افشای حضور یک زن شناگر از رژیم صهیونیستی در مسابقات دوحه، رسوایی جدیدی را برای قطر به بار آورده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راحت باش,قطر,اسراییل,
ارسال توسط حسین ص

 اگر امروز فرهنگ غدیر زنده است و یاد و نام آن پاس داشته می شود حاصل تلاش مردانی است که در این راه مجاهدت کرده و با صرف جان و مال خویش از این یادگار پیامبر(ص) پاسداری کرده اند.




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راحت باش,غدیر,
ارسال توسط حسین ص

 
وزیر امور خارجه ایالات متحده تاکید کرد که آمریکا در برابر ایران ابتکار دیپلماتیک را دنبال خواهد کرد اما با چشمانی کاملا باز.


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راحت باش,سیاسی,,
ارسال توسط حسین ص

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راحت باش,امام علی(ع),
ارسال توسط حسین ص

راحت باش این عید فرخنده را به امام زمان(عج) و تمامی شیعان جهان تبریک می گوید




تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راحت باش,عید,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 192384
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1