موسوی: تست موشک و مبارزه با تروریسم در رزمایش هفته آتی

به گزارش مشرق،در آستانه برگزاری رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست خبری این رزمایش صبح امروز با حضور امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی و امیر حسین چیت فروش از فرماندهان نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

متن کامل این نشست به شرح زیر است:

امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده آجا اظهار داشت: رزمایش بزرگ ارتش از چهارم تا دهم دی ماه برگزار مش ود که در آن یگان های مختلفی از نیروی دریای، هوایی، زمینی و پدافند هوایی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: گستره این رزمایش  در حدود 2 میلیون و 200هزار کیلومتر مربع خواهد بود و در روز آخر نیز رژه بزرگ یگان های سطحی و زیر سطحی برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در این رزمایش از پایگاه دریایی سپاه و یگانهای احتیاط بسیج هرمزگان نیز در کنار ارتش حضور دارند، تصریح کرد: از وزارت دفاع هم برای نظارت بر سلاح ها و سامانه های جدید حضور خواهند داشت.

فرمانده رزمایش ارتش گفت: سلاح‌ها و تاکتیک‌های جدید در این رزمایش تست و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده کل ارتش، انطباق عملیات با تهدیدات پیش بینی شده و تمرین اقدامات فرماندهی مشترک و ستادی و ارزیابی یگانها را ازجمله اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: البته بخش های زیادی از رزمایش چون طبقه بندی دارد رسانه ای نمی‌شود.

موسوی شعار رزمایش را «نمایش اقتدار و صلح و دوستی پایدار در سایه وحدت اسلامی و منطقه»عنوان کرد و اظهار داشت: تاکید می‌کنیم که با حضور بیگانگان در منطقه مخالفیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخشهایی از این رزمایش، موضوع مبارزه با تروریسم را هم تمرین می‌کنیم.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه دو برادرند و هرکدام تلاش می‌کنند زودتر پیشمرگ خانواده شوند.

وی اظهار داشت: هم سپاه و هم ارتش تحت یک پرچم و تحت فرمان یک فرمانده که فرمانده معظم کل قواست، عمل می‌کنند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی نیز در این نشست گفت: 2 پایگاه دریایی سپاه در جاسک و چابهار تحت کنترل عملیاتی در این رزمایش حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: توان موشکی ارتش با شلیک موشکهای سطح به سطح، ساحل به دریا، زمین به هوا و هوا به سطح در رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: منطقه ای را بعنوان منطقه تیراندازی مشخص کرده‌ایم که اژدر و موشک در آن شلیک می‌کنیم و اطلاعیه می‌دهیم که بیگانگان منطقه را ترک کنند.

سیاری با بیان اینکه این کار طبق قوانین بین اللملی است، تاکید کرد: هرکه منطقه را ترک نکند، عواقب آن با خودش خواهد بود.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نیز با بیان اینکه تمام پروازهای فرامنطقه‌ای در زمان رزمایش رصد میشود، در این رزمایش نیز همچون گذشته هواپیماهای جاسوسی و پهن پیکر و... از منطقه F.I.R ایران دور خواهند شد.

امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز با بیان اینکه دستاورهای جدید را در این رزمایش تست می‌کنیم، از حضور یگانهای نزاجا در گستره 43 هزار کیلومتر مربعی در این رزمایش خبر داد.

حیدری افزود: هوانیروز تاکتیکهای نوین متحرک هوایی را در این رزمایش نمایش می‌دهد و پهپادهای نزاجا نیز با تاکتیک های ویژه در رزمایش حضور دارد

امیر خلبان حسین چیت فروش سخنگوی نیروی هوایی نیز با بیان اینکه کلیه پایگاهای نهاجا درگیر این رزمایش هستند، گفت: در این رزمایش، 9 نوع از هواپیمای نیروی هوایی از بمبرهای سنگین و متوسط و هواپیماهای شکاری و بمب افکن شکاری حضور دارند و موشکهای جدید و مختلفی تست خواهد شد.

 




ارسال توسط حسین ص

0




تاریخ: چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب: خانه تکانی+ خانم خوشکل,
ارسال توسط حسین ص




تاریخ: چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب: اینترنت + هوای آلوده + راحت باش ,
ارسال توسط حسین ص
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از محورهای اصلی توطئه‌ های دشمنان اسلام، دورکردن قشر تحصیل کرده از مسائل اجتماعی و دینی است.
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، صبح امروز طی سخنانی در جمع فرماندهان، دانشجویان و اساتید مرکز آموزش 01 نیروی زمینی ارتش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن 28صفر سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و سبط رسول اکرم(ص) حضرت امام حسن مجتبی (ع)، فرارسیدن27 آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با اشاره به تلاش استعمارگران برای مسخ کردن نسل جوان در کشورهای اسلامی گفت: استعمارگران برای دور کردن جوانان از اسلام ناب و بیگانه کردن آنان از تعالم اسلام و روحیه دینی و علمی، توطئه‌ها و ترفندهای گوناگونی را شکل دادند اما آنان برای اجرای نقشه های خود به مانع بزرگی برخورد کردند و آن اعتقادات اسلامی ملت های مسلمان سراسر جهان بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در گذشته اولین تحصیل کردگان ایرانی در غرب عمدتاً کسانی بودند که بخاطر ضعف نفس و فقدان شناخت کافی از مبانی و تعالیم اسلام ناب، نسبت به دین احساس بیگانگی می کردند، در آن دوران دانشگاه که می بایست برای پیشرفت های علمی در خدمت مردم قرار می گرفت در مسیر جدایی از دین حرکت می کرد و نه تنها نسبت به دین بی اعتنا بود بلکه به مقابله با دین نیز می پرداخت و این همان فرهنگی بودکه استعمارگران در دانشگاه ها ایجاد کرده بودند تا حوزه های علمیه از پیشرفت های علمی روز به اندازه کافی مطلع نباشند و این در حالی بود که ملت ایران همواره پیشرفت های علمی را در پرتو باورهای دینی خود به دست آورده است.

حجت‌الاسلام آل هاشم یکی از اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران را تقویت روشنفکری دینی از طریق افزایش هم اندیشی و تعامل فکری میان دو نهاد حوزه و دانشگاه دانست و تصریح کرد: طرح مسئله وحدت میان حوزه و دانشگاه توسط امام راحل را می توان از آثار پر برکت انقلاب اسلامی دانست که با بهره گیری از رهنمودهای امام(رضوان الله تعالی علیه) انجام گرفت.

وی در این باره خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با آگاهی کامل نسبت به واقعیت های اجتماعی، راه حل مشکلات کشور را وحدت روشنفکران و تحصیل کردگان جدید با دین و آشنا کردن روحانیون با پیشرفت های علمی جهان می دانستند تا هم روشنفکران با دین بیشتر آشنا شوند و هم روحانیون با پیشرفت های علمی جهان.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: آیت الله دکتر مفتح یکی از شاگردان برجسته حضرت امام راحل از جمله افرادی بودند که توطئه جدا نگه داشتن دو قشر روحانیون و دانشگاهیان را با تمام وجود احساس کرده بودند و در راه تحقق بخشیدن به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ایجاد وحدت میان این دو قشر مهم، تلاش و مجاهدات های بسیار مهمی انجام دادند.

حجت الاسلام آل هاشم تأکیدکرد: شهید دکترآیت الله مفتح اندیشمندی بزرگ و عالمی متعهد بودند که در تحصیلات حوزوی و دانشگاهی به درجات عالیه رسیده بودند، وی در زمان طاغوت نیز درکنار مردم به مبارزه می پرداخت و بعد از پیروزی انقلاب نیز نقش  ارزشمندی را در راه به ثمر نشستن انقلاب ایفا کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش وحدت مورد نظر حضرت امام خمینی(ره) میان حوزه و دانشگاه را یک راهبرد اساسی برای تحقق اسلام ناب و دستیابی به یک جامعه اسلامی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: شکل گیری این وحدت تنها یک شعار نبود بلکه وحدت میان این دو قشر به عنوان دو پایگاه مهم جامعه برای حرکت در مسیر پیشرفت از اهمیت بسیار زیادی برخودار بوده است و جا دارد برای مقابله با تهاجم فرهنگی و محدودیت های علمی همه آگاهی داشته باشند که وحدت و همکاری میان این دو نهاد نه یک وحدت شکلی بلکه همفکری در مبانی معرفت شناختی ارزش های فرهنگی و حرکتی جهت رفع نیاز های علمی جامعه است.

وی با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب  وحدت حوزه و دانشگاه را در اهداف کلی، وحدت در کامل ساختن ملت و کشور تعیین و تعریف فرمودند گفت: ایشان حرکت حوزه و دانشگاه را در دو مسیر متفاوت اما موازی با یکدیگر و برای رسیدن به یک هدف که همان ساختن یک کشور و ملت است تشریح فرمودند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی که کشور عزیزمان از یک سو مورد تهاجم گسترده فرهنگی قرار دارد و شبانه روز هزاران سایت اصلی و صدها سایت فرعی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می کند و از سوی دیگر در اقدامی ظالمانه و متکبرانه کشور با تحریم ها و محدودیت های علمی مواجه شده است، وحدت حوزه و دانشگاه می تواند ضمن سرعت بخشیدن به پیشرفت های علمی، حرکت جامعه علمی کشور را معنا و جهت ببخشد و باید این وحدت روز به روز گشترش پیدا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: روحانیون و دانشگاهیان باید در حوزه های مختلف علمی و دینی با یکدیگر هم اندیشی داشته باشند و در این بین وحدت علمای دینی نیز می تواند انگیزه های لازم را این حرکت تقویت نماید.

وی تصریح کرد: بحمدالله امروز حوزویان و دانشگاهیان به خوبی به اهمیت وحدت میان خود  آگاهی کافی دارند و در این راه نیز اقدامات اثربخش زیادی را انجام داده اند که انشاءالله امیدواریم با وحدت بیشتر میان این دو نهاد شاهد تحقق آرمان های ارزشمند امام راحل و منویات حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب باشیم تا کشور از آثار و برکت این حرکت مهم بهره مند شود و بسوی قله های پیشرفت حرکت کند و ما این روز را به کلیه حوزویان ودانشگاهیان تبریک می گوئیم.

آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری آیین باشگوه اربعین حسینی در کربلا تصریح کرد: البته همه ساله در آستانه فرارسیدن اربعین اباعبدالله الحسین(ع) مشتاقان زیادی به کربلا می رفتند اما اربعین امسال با توجه به تهدیدات از معنای خاصی برخوردارد بود و بسیار پرمغز و پرمعنا بود.

وی زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا را نیاز امروز جهان اسلام برشمرد و برپایی عزاداری، تشرف به زیارت، یادکردن امام حسین (ع) هنگام نوشیدن آب، شعرگویی و شعر خوانی در وصف آنان امام، و تعطیل کردن کسب و کار در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از جمله راهکار های زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا دانست.

 
 
برچسب ها: هشدار ، جوانان ، ارتش



تاریخ: چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:: هشدار ، جوانان ، ارتش,
ارسال توسط حسین ص

خــــدا پــــرسیــــد: میخــــوری یــا میبــــری؟ مــــن گفتــــم میخــــورم چــــه مـــی دونستــــم لــــذت هـــا رو میبـــرنــد حســــرت هــا رو میخـــورند 




تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب: حسرت + عشق ,
ارسال توسط حسین ص

به شخصیت خود بیشتر از آبروی خود اهمیت دهید زیرا شخصیت شما جوهر وجود شما؛ و آبرویتان ، تصور دیگران نسبت به شما است 




تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب: شخصیت + روانشناسی+ عکس جدید+ ,
ارسال توسط حسین ص

سرد است و یخ زده ، دلهای غم زده ؛ مولای من بیا ، خورشیدِ صادقه . اللهم عجل لولیک الفرج 




تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب: دعای فرج + عکس ,
ارسال توسط حسین ص
   
یک نشریه روسی اعلام کرد: روسیه در شبه جزیره کریمه یک فروند پهپاد تجسسی پیشرفته آمریکایی را به غنیمت گرفته است.
به گزارش مشرق، در بولتن خبری منتشر شده در روز دوشنبه به مناسبت یکصدمین سالروز تاسیس پدافند هوایی روسیه، آمده است: نیروی پدافند موشکی روسیه در ماه مارس امسال (اسفند-فروردین) در منطقه کریمه یک فروند پهپاد تجسسی آمریکایی را سالم فرود آورد.

این پهپاد متعلق به تیپ تجسسی 66 آمریکا بود که مقر آن در آلمان قرار دارد و بطور موقت به منطقه 'کیروواگراد' اوکراین منتقل شده بود تا در عملیات تجسسی در کریمه به نفع اوکراین شرکت کند.

نشریه روسی به مدل این پهپاد اشاره ای نکرده است.

در این بولتن خبری همچنین آمده است: نیروی پدافند موشکی روسیه یک فروند پهباد تجسسی اسرائیلی از نوع ام.کیو 5بی (MQ-5B Hunter) را که در فعالیت های جاسوسی در کریمه به نفع اوکراین اقدام می کرد را سرنگون کرده و یک فروند از همین نوع پهباد را سالم فرود آورده و به غنیمت گرفت.

روسیه در کریمه چند دستگاه سامانه پدافند هوایی 's-300 پی.ام.او' مستقر کرده که قادر به دفع هرگونه حمله هوایی به این منطقه است.

روسیه در ماه مارس پس از برگزاری همه پرسی در کریمه، با این منطقه قرارداد امضا و آن را به خاک خود ملحق کرد. 
 



تاریخ: سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,ارتش,
ارسال توسط حسین ص

  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت 31 خرداد ماه، سی و سومین سالگرد شهادت شهید دکتر مصطفی چمران؛ وی را چهره‌ای ماندگار و الهام‌بخش در عرصه‌های جهاد فی سبیل‌الله و مبارزه علیه نظام سلطه و استکبار معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در بخشی از این بیانیه آمده است: مطالعه و تأمل در زندگی شهید دکتر مصطفی چمران و شاخص‌های شخصیتی آن شهید ارجمند به‌ویژه بصیرت و آگاهی عمیق در حوزه حوادث و وقایع زمانه و هوشمندی و زکاوت در طرح‌ریزی‌های دفاعی و نظامی و نقطه اتکال و باور وی به معنویت و توکل الهی؛ نسخه‌های آموزنده و رهگشایی را فراروی نسل‌های تاریخ این سرزمین و نیروهای مسلح و مدافعین استقلال و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

در این بیانیه افزوده شده است: روح والا و وارسته و تجارب علمی و آموزه‌های انقلابی و مبارزاتی ناشی از حضور در لبنان و همراهی با رزمندگان مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی در پیوند با عنصر دین‌داری و ولایت‌مداری از وی چهره‌ای ممتاز و فراملی ساخته بود؛ به گونه‌ای که با گذشت بیش از سه دهه از فراغ آن شهید عزیز، نام و یاد وی نزد مجاهدان مدافع آرمان فلسطین منشأ حرکت و اندیشیدن به جهاد و مقاومت است.

این بیانیه در ادامه با ترسیم نقش‌آفرینی‌های سترگ و حماسی شهید چمران در عرصه‌ی مقابله با ضد انقلاب در ماه‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی و سپس رویارویی با ارتش بعثی صدام در جنگ تحمیلی تصریح کرده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد شهید چمران یکی از فرماندهانی است که در صحنه‌های برخورد قاطعانه با تحرکات براندازانه و تجزیه‌طلبانه گروهک‌های ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی در کردستان و نیز حماسه آزادسازی شهر پاوه از لوث وجود آنان، نقشی سترگ و سرنوشت‌ساز ایفا کرد و نام خود را با تاریخ مقاومت و دشمن‌ستیزی ملت ایران عجین و تصویری از عمق عشق به اسلام، انقلاب و سربلندی میهن عزیزمان را برای همیشه به ودیعت گذارده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,ولایت,شهادت,چمران,,
ارسال توسط حسین ص

 

 


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است.

 

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است.

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اتفاقات اخیر در عراق گفت: دولت، ارتش و مردم مسلمان و انقلابی عراق با اتحاد و انسجام می‌توانند از شرایط پیش آمده، انقلاب عراق را مستحکم کنند. آمریکا که از نتیجه انتخابات موفق عراق خشنود نیست، خود پایه‌گذار گروه‌های تروریستی در زمان وزارت خانم کلینتون است.

سرلشکر فیروزآبادی درباره حضور احتمالی آمریکایی‌ها در عراق تصریح کرد: آمریکایی‌ها با هرگونه ورود و دخالت نظامی در عراق دنبال اهداف ناصواب که در صدر آن بهم زدن انتخابات عراق است، هستند و نباید به اشک تمساح آمریکایی‌ها توجه شود. آنها همچنان هم پیمان پشتیبانان تروریست‌ها در منطقه هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه صهیونیسم در ایجاد داعش و ناآرامی‌های عراق و سوریه افزود: داعش ترفند اسرائیل برای دور کردن نیروهای انقلابی از مرزهای اسرائیل و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌هاست و رسانه‌های صهیونیستی نیز به این امر اعتراف کرده‌اند.

وی با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است.




تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص

 

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش از فنآوری های بومی صنایع دفاعی کشور حداکثر بهره برداری را کرده و در شرایط مطلوبی به سر می برد.

 

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه با حضور در صنایع فجر شیراز از آخرین دستاوردهای صنعتی و دفاعی این صنایع بازدید کرده و گفت: نیروی هوایی ارتش از فنآوری های بومی صنایع دفاعی کشور حداکثر بهره برداری را کرده و در شرایط مطلوبی به سر می برد.

امیر سرتیپ خلبان شاه‌ صفی در این بازدید با تقدیر از مدیران، مسئولین و کارکنان صنایع فجر شیراز به خاطر تعامل مطلوب با نیروهای مسلح، خصوصاً نیروی هوایی ارتش و ابراز خرسندی از توانمندی های صنایع داخلی در زمینه تولید قطعات صنعت هوایی، خواستار همکاری  هر چه بیشتر این صنعت با نیروی هوایی در اجرای مأموریت های خطیر محوله شد.

امیر سرتیپ خلبان شاه صفی همچنین نقش صنعت دفاعی در کارآمدی و اقتدار نیروهای مسلح را حائز اهمیت دانست و افزود: نیروی هوایی ارتش تاکنون از تجهیزات و فنآوری های بومی صنعت دفاعی در آماده سازی ناوگان هوایی ارتش حداکثر بهره برداری را کرده است.

در این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش از پروژه های مختلف صنایع فجر شیراز بازدید و ابراز امیدواری کرد با ادامه تولیدات بومی این صنایع با اهمیت، روز به روز بر قدرت و قوت نیروهای مسلح کشور افزوده شود.




تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,دفاعی,نیروی هوایی,
ارسال توسط حسین ص

 


 

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ مراقبت از مرزها را برای تسلط بر منطقه بیشتر کرده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم جشن ازدواج 800 زوج جوان سرباز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به تحولات منطقه بخصوص عراق و همچنین با توجه به اینکه ارتش امنیت مرزها را به عهده دارد، الان وظیفه ارتش چیست، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نه برای این اتفاق که افتاده بلکه برای همیشه تحولات منطقه و جهان را رصد می‌کند.جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ مراقبت از مرزها را برای تسلط بر منطقه بیشتر کرده‌ایم تا پاسخی قاطع به تهدیدات بدهیم.

وی تاکید کرد: ما قبلا نیز در مرز حضور داشته‌ایم و امروز این موضوع مقداری پررنگ‌تر شده است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص

 

جلیلی: رهبری کف و سقف اختیارات دولت در مذاکرات هسته‌ای را مشخص کرده‌اند و وارد جزئیات نمی‌شوند

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در کرمان گفت: مقام معظم رهبری کف و سقف اختیارات دولت در مذاکرات هسته‌ای را مشخص کرده‌ا‌ند و در جزئیات این مذاکرات وارد نمی‌شوند.

سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با اساتید حوزه و طلاب دینی کرمان، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره برای کارگزاران نظام کف و سقف‌هایی مشخص می‌کنند، اظهار کرد: در مسیر مذاکرات هسته‌ای نیز حد و حدودی برای تیم مذاکره کننده مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌ها متناسب با نوع نگاه و سلیقه‌شان در بین این کف و سقف پرواز می‌کنند، افزود: ممکن است برخی‌ها از این کف و سقف خارج شوند که رهبری با رهنمودهای خودشان آن‌ها را هدایت می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ۱۲ آبان سال گذشته فرمودند من در جزئیات مذاکرات وارد نمی‌شوم، گفت: طبق نظر معظم له، باید دولت دو اصل را مدنظر قرار دهد که اصل اول عدم عقب‌نشینی از حقوق ملت و دوم ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان در مذاکرات هسته‌ای است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,ولایت,مذاکرات,,
ارسال توسط حسین ص

 

پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند

 

  

خبرگزاری فارس: پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند
 
 

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته به رهبر فرزانه انقلاب، پاسداران و جانبازان عزیزی که با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس همچون ستاره ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند اعلام داشته است: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است.

  ارتش جمهوی اسلامی ایران در پیامی خود تاکید کرده که ؛ قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح، هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش‌بینی برای دشمنان برآورد می‌کند.

 

 

 

 




تاریخ: چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:راحت باش,ارتش,سپاه,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص
 

 نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، نهادی مقدس و موجب افتخار مسلمانان در سراسر جهان است.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی» روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و یادواره سه هزار شهید ارتش در استان اصفهان افزود: امثال شهید صیاد شیرازی ها امروز تکثیر شده اند و در جای جای ارتش، صیادهای دیگر را می بینیم.

وی با اشاره به اینکه امثال شهید صیاد شیرازی، امروز منشاء خدمات بزرگی برای اسلام هستند، اظهار کرد: شهدا میراثی برای ما به جای گذاشته اند که موجب افتخارمان شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری آیین یادواره شهدا گفت: ما در این یادواره ها به شهدا می گوییم که راه و یاد شما را نگه می داریم.




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,ولایت,
ارسال توسط حسین ص
 


 

 هر چند ایران اسلامی امروز در بسیاری حوزه  ها نسبت به آمریکا دست برتری دارد  در   بسیاری حوادث  منطقه ای وبین المللی مثل عراق، فلسطین و....  آنها را به موضع انفعالی کشانده است  ولی بدانیم خصلت گرگ ها درنده گی است فرصتی بدست آورند لحظه ای  در آن تردید نخواهند کرد .



تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی, ایران , آمریکا,
ارسال توسط حسین ص

 جهاز رادار باور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 قرارگاه پدافندی هوایی ارتش به تازگی شبکه‌ای پیچیده و عنکبوتی برای مقابله با دشمن تشکیل داده است.

  روز یکشنبه از دو سامانه کنترل فرماندهی و ارتباط تاکتیکی "فکور و رسول" با حضور امیر اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی رونمایی شد.

فکور، یک سامانه کنترل فرماندهی است که به فرمانده این امکان را می‌دهد که بداند با چه تجهیزاتی باید با پرنده‌ها، موشک‌ها و یا حملات دشمن، در یک گستره جغرافیایی مشخص، مقابله کند.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

  گلباران حرم مطهر رضوی در شب مبعث رسول اکرم (ص)

گلباران حرم مطهر رضوی در شب مبعث رسول اکرم (ص)

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,فرهنگی,ولایت,
ارسال توسط حسین ص

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گافی اینترنتی تصویر چند موشک منسوب به حزب‌الله را منتشر کرد اما مشخص شد این تصویر مربوط به موشک‌های «کره» است.



 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,رژیم صهیونیستی,
ارسال توسط حسین ص

 

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به پاکستان پس از یک ماه، روز شنبه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بوشهر بازگشت.

  ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به پاکستان پس از یک ماه، روز شنبه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بوشهر بازگشت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال از این ناوگروه گفت: یکان های نیروی دریایی با پیروی از قوانین بین المللی تلاش می کنند فرهنگ غنی کشورمان و پیام صلح و دوستی را به سایر کشورها بویژه کشورهای منطقه منتقل کنند.

وی افزود: ناوگروه صلح و دوستی ارتش اعزامی به پاکستان متشکل از پنج فروند یکان های شناور اعزامی شامل زیردریایی، یک فروند ناو سوخت رسان، دو فروند ناوموشک انداز و یک فروند ناو پشتیبانی رزمی بود که سه فروند از این شناورها شامل ناوموشک انداز و ناو پشتیبانی رزمی متعلق به استان بوشهر و دو فروند دیگر متعلق به منطقه یکم است.

عباسیان اظهارکرد: ماموریت این ناوگروه یک ماه به طول انجامید و در این مدت این ناوگروه 1400 مایل دریایی دریانوردی کرد و پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران را به کشور پاکستان انتقال داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

 

امیرسرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی شهر ایثار و استقامت، خرمشهر پیامی صادر کرد.

 

 

 امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی شهر ایثار و استقامت، خرمشهر پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:   

با حمد و سپاس به درگاه الهی و با عرض سلام و صلوات به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و روح بلند و ملکوتی حضرت امام روح الله بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ارتش حزب الله و با اهدای سلام و تحیات به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (حفظه الله ) و با ابراز سلام و ارادت خالصانه به اراده پولادین شما رزمندگان و دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران .

در دومین سال دفاع مقدس، دشمن بعثی با وجود ناکامی از پیشروی بیشتر به خاک میهن اسلامی و شکست سخت در برابر سلسله عملیات های کوچک و بزرگ رزمندگان اسلام در سرتاسر خطوط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل با وجود در اختیار داشتن بعضی مناطق حساس و راهبردی کشور اسلامی از جمله بندر خرمشهر خود را پیروز جنگ قلمداد می کرد و با ایجاد تأسیسات فیزیکی و دژهای مستحکم و تسخیر ناپذیر به زعم خود سعی داشت مانع ورود ظفرمندان پرتوان اسلام به این شهر گردد. غافل از این که این ترفندها و دستاویزهای دنیوی در مقابل ایمان به خدا، روحیه سلحشوری، غیرت، مردانگی و مهمتر از همه توان خیبر شکنی رزمندگان اسلام که از مولا و مقتدایشان حضرت علی (ع) آموخته بودند تاب تحمل نداشته و به زودی در هم خواهد شکست. به سانی که این رویداد تاریخی و پر افتخار در سوم خرداد سال 1361 به مدد الطاف بیکران الهی و فضای معنوی حاکم بر جبهه های نبرد حق علیه باطل به حقیقت پیوست و نام مبارک «یا علی ابن ابیطالب (ع)» به عنوان رمز عملیات بیت المقدس با هدف آزاد سازی خونین شهر از قرارگاه مشترک کربلا به فرماندهی امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به کلیه رزمندگان کفر ستیز مخابره و رزم آوران خیبر شکن طی نبردی شجاعانه دژهای مستحکم دشمن متجاوز را یکی پس از دیگری تسخیر تا تربت مقدس خرمشهر قهرمان که از محاصره و تجاوز چندین ماهه کافران و ملحدان، خسته و انتظار ورود فرزندان میهن اسلامی را می کشید، پذیرای گام های باصلابت و پرتوان رزمندگان اسلام باشد و آن شد که امام فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد». 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

 جمال محمد(ص)

خوش رحمتی است یاران ، صلوات بر محمد

                              گوئیم از دل و از جان ، صلوات بر محمد

در آسمان فرشته ، مهرش بجان سرشته

                                 برعرش خوش نوشته ، صلوات برمحمد

گر مومنی و صادق ، با ما شوی موافق

                              کوری هر منافق ، صلوات برمحمد


 



تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1388برچسب:راحت باش,مبعث,ولایت,
ارسال توسط حسین ص

  همزمان با سوم خرداد سالروز پیروزی رزمندگان در عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، مراسم شکرگزاری یکان های منتخب نیروهای مسلح در حرم امام راحل برگزار شد.

 

همزمان با سوم خرداد سالروز پیروزی رزمندگان در عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، مراسم شکرگزاری یکان های منتخب ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین در حرم امام راحل برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی رزمندگان برای دفاع در برابر همه تهدیدها سخت و نیمه سخت تاکید کرد و گفت: عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) در روز دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز شد و با ۲۶ روز مقاومت، عملیات در چنین روزی و در روز سوم خرداد ۶۱ پایان پذیرفت و به اشغال ۵۷۵روزه یا ۱۹ ماهه خرمشهر پایان داد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,ولایت,
ارسال توسط حسین ص

  

 

 

 

 

 

معاون هماهنگ کننده ی نیروی هوایی ارتش:

 

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده گفت: نقش نیروی هوایی ارتش در جریان آزادسازی خرمشهر آن چنان پررنگ و گسترده بود که اگر بخواهیم آن را حذف کنیم، هزینه ی عملیات بیت المقدس بسیار بیشتر می شد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده ی نیروی هوایی ارتش در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس که به آزادی خرمشهر از دست نیروهای عراقی انجامید، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش آن چنان نقش تاثیرگذاری در این عملیات ایفا کرد که اگر بخواهیم آن را نادیده گرفته و یا حذف کنیم، هزینه و تلفات عملیات بسیار بالا می رفت.

وی افزود: فعالیت نیروی هوایی آن قدر گسترده بود که عراق درمانده شده و با انهدام هواپیماهای غیرنظامی به فکر پراکنده ساختن توان جنگنده های ایرانی افتاده بود. از جمله ی این فعالیت ها می توان به پروازهای شناسایی نیروها و تجهیزات دشمن دو هفته پیش از آغاز عملیات در سال 61 اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

 اخبار برگزیده

 

 

سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند فکور و سامانه ارتباط رادار رسول، صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) رونمایی شد.

 

 

سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند "فکور" و سامانه ارتباط رادار "رسول"، صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی، مراسم رونمایی از سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند "فکور" و سامانه ارتباط رادار "رسول" که به صورت کاملا بومی و بدست توانمند متخصصین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاری پدافند هوایی طراحی و به مرحله تولید رسیده است با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری انجام شد.

سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند تاکتیکی بر اساس راهبرد قرارگاه پدافند هوایی برای هوشمندسازی شبکه کنترل و فرماندهی و ایجاد تحرک در این سامانه طراحی و کاملا منطبق با سامانه کنترل و فرماندهی بومی پیامبر اعظم(ص) ساخته شده است.

این سامانه قابلیت جمع‌آوری اطلاعات از کلیه منابع اطلاعاتی مرتبط با دفاع هوایی، رادارهای "پسیو" و "اکتیو" اعم از رادارهای نظامی و کشوری عناصر دیده‌بانی، شنود سیگنالی سامانه‌های موشکی و مراکز کنترل و فرماندهی همجوار را داراست و ضمن ارائه یک تصویر یکپارچه از منطقه تحت مسئولیت در خصوص هدایت و کنترل سامانه‌های دفاع هوایی زمین‌پایه و هواپایه، به صورت کاملا مستقل عمل می‌کند.

قابلیت تحرک و جابجایی بالا و استقرار در مناطق صعب‌العبور دفاع در برار جنگ الکترونیک و استفاده از شبکه‌های ماکرویو اختصاصی، فیبر نوری و مخابرات کشوری و اطمینان‌بخشی از اصابت و انهدام اهداف از دیگر قابلیت‌های این سامانه هوشمند است.

همچنین در این مراسم سامانه ارتباط تاکتیکی و بومی "رادار رسول" با توانایی تأمین ارتباط تاکتیکی امن و پایدار و انتقال خطوط صوت و دیدهای این رادار به نزدیک‌ترین یگان پدافندی و مراکز کنترل و فرماندهی رونمایی شد.

از خصوصیات دیگر این سامانه ارتباطی، قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی زیرساخت کشوری، قابلیت رمزگذاری اطلاعات، افزایش سرعت و دقت عمل شبکه‌های پدافندی در انتقال اطلاعات رادار از صحنه نبرد به مراکز کنترل و فرماندهی پدافند، و برقراری ارتباط چند لایه نزدیک متوسط و دور است

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

 

   
 
 
ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.

 




تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,ولایت,
ارسال توسط حسین ص

 

 ادامه گفتگوهای اشتون و ظریف در استانبول/ جلسه کارشناسان در حاشیه مذاکره مقامات برگزار می شود

دومین روز از گفتگوهای غیر رسمی کاترین اشتون و محمد جواد ظریف امروز با گفتگوهای دو جانبه و همچنین برگزاری مذاکرات کارشناسی در استانبول ادامه پیدا می کند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مذاکرات غیر رسمی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در استانبول ساعت 9:30 به وقت استانبول ( 11 به وقت ایران ) آغاز می شود. 

ظریف و اشتون پس از مذاکرات عصر دیروز و شام کاری شب گذشته در سرکنسولگری ایران امروز مذاکرات خود را ادامه خواهند داد .

همچنین مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 به ریاست حمید بعیدی نژاد و استفان کلمنت نیز تا دقایقی دیگر در استانبول برگزار خواهد شد .



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,ظریف,اشتون,,
ارسال توسط حسین ص

برگزاری رزمایش‌ مشترک ارتش و سپاه در سال جاری

سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش

 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش‌های مشترک با مدیریت مشترک ارتش و سپاه در سال جاری خبر داد.

 

سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش  از برگزاری رزمایش‌های مشترک با مدیریت مشترک ارتش و سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: ما در طول سال جاری برنا‌‌مه‌های رزمایشی مختلفی را خواهیم داشت که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رزمایش‌های مشترک است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:راحت باش,سیاسی,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص

 

باغ پرندگان اصفهان با مساحتي بالغ بر 55000 مترمربع يكي از جاذبه هاي تفريحي شهر اصفهان است. اين مجموعه كه بخشي از پارك جنگلي ناژوان و رودخانه زاينده رود است از معدود باغهاي پرندگان در خاورميانه است.
 

 

 


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:راحت باش,عکس ,باغ پرندگان,
ارسال توسط حسین ص

دبیرکل سازمان ملل متحد اقدام تروریست ها در به شهادت رساندن مرزبان ایرانی را به شدت محکوم کرد.


بان کی مون در بیانیه ای با اشاره به شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرقی کشور، همدردی خود را با مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام خود با اشاره به همزمانی این اقدام سبوعانه تروریست ها با عید نوروز مردم ایران که منادی صلح و آغاز سالی جدید است، ابراز امیدواری کرده است عاملان این جنایت هرچه سریعتر به دست عدالت سپرده شوند.

بان کی مون همچنین ابراز امیدواری کرد تلاش های مداوم دولت جمهوری اسلامی ایران برای آزادی دیگر مرزبانان ربوده شده، هرچه سریعتر به نتایج موفقیت آمیز برسد.

 

 




تاریخ: چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:راحت باش,دفاعی,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

اخیراً با توجه به اینکه کم کم هوا رو به گرم شدن می رود، دیده می شود که برخی از بانوان با نادیده گرفتن این مسأله که مترو یک فضای عمومی است، اقدام به کشف حجاب می کنند.

به نظر می رسد که فرهنگ بی‌حجابی کم‌کم جای خود را در میان مردم باز می کند و از کوچه و خیابان ها به مترو کشیده می شود.

اگر چه مترو یک وسیله نقلیه با صرفه برای مردم است به طوری که روزانه هزاران نفر از مترو برای رفت و آمد استفاده می‌کنند و با توجه به ازدحام جمعیت و شلوغی در ایستگاه‌های مترو واگن‌هایی برای بانوان در نظر گرفته شده است تا بانوان در آن احساس آسایش کنند؛ اما فرهنگ استفاده از این واگن نیز دچار اشکال شده است.

اخیراً با توجه به اینکه کم کم هوا رو به گرم شدن می رود، دیده می شود که برخی از بانوان با نادیده گرفتن این مسأله که مترو یک فضای عمومی است، اقدام به کشف حجاب می کنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 اسفند 1392برچسب:راحت باش,حجاب وعفاف,مترو,
ارسال توسط حسین ص
 
 
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش وارد تهران شد.

تصاویر ورود محجبه اشتون به تهران در فضای مجای مجازی منتشر شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 اسفند 1392برچسب:راحت باش,اتحادیه اروپا,ایرانم,
ارسال توسط حسین ص



تاریخ: شنبه 3 اسفند 1392برچسب:راحت باش,ارتش,دفاع,مذاکرات هستهای,
ارسال توسط حسین ص
ارسال توسط حسین ص



تاریخ: شنبه 3 اسفند 1392برچسب:راحت باش,ارتش,نیروی دریایی,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص
 
مسئولان دولت قبل و فعلی فکر می‌کردند مذاکره با آمریکا حلال قضیه هسته‌ای است/ مذاكره به جایی نمی‌رسد ولی مخالفتی هم ندارم
 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم تبریز و شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر فراوان از آحاد ملت بزرگ ایران بخاطر نمایش شکوه و عظمت اقتدار ملی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی ، «استقامت و وحدت» را دو پیام اصلی راهپیمایی امسال دانستند و گفتند: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پاسخ به گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریکایی حضوری متراکم تر و پرشورتر داشت و اعلام کرد، به هیچ وجه تسلیم زورگویی و باج خواهی امریکا نخواهد شد.

در این دیدار که در آستانه سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی سخنان خود را با تشکر از حضور شورانگیزتر و گسترده تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آغاز کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: زبان از توصیف و تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران عاجز است اما در درجه اول در مقابل خداوند متعال که محوِّل دلها و مقلِّب نیت ها و عزم ها است، سجده شکر بجا می آوریم و در درجه بعد از آحاد ملت ایران در سراسر کشور به دلیل ارائه چهره ای برجسته، شکوفنده، و زنده از انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن، به جهانیان، صمیمانه تشکر می کنم.

ایشان سپس با اشاره به قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز، این حادثه را دارای درسها و عبرتهای متعدد دانستند و افزودند: اولین درس قیام ۲۹ بهمن، «نمایش ویژگی ها و خصلت های برجسته مردم تبریز و آذربایجان» بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:راحت باش,دیدار29بهمن مردم اذربایجان,
ارسال توسط حسین ص

 
 
نیروی دریایی آمریکا می گوید که شمار قایق های گشت زنی نزدیک به کشتی های ایرانی را افزایش داده است.
 

به گزارش جام نیوز؛ برخی منابع آگاه در نیروی دریایی آمریکا می گویند، ناو ترومن مانند گذشته، زمان زیادی را در خلیج فارس سپری نمی کند و به نظر می رسد هدف از این اقدام سرعت بخشیدن به توافق جامع و نهایی هسته ای ۱+۵ با ایران باشد.

 به بیان دیگر نیروی دریایی آمریکا با محدود کردن زمان حضور ترومن در خلیج فارس، یک پیام می فرستد همین هفته پیش بود که فرماندهان نیروی دریایی خبر دادند تا چندی دیگر ناوهای ایرانی که در راه اند، به نزدیکی مرز آبی ایالات متحده می رسند. در کمال شگفتی واکنش مقامات آمریکایی به این خبر بسیار ملایم بود. آنها گفتند اگر چنین خبری صحت داشته باشد از بابت آن نگرانی ندارند، چرا که کشتی ها می توانند در آب های آزاد فعال باشند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:راحت باش,دفاعهی,ایران,امریکا,
ارسال توسط حسین ص
 
 
 
کد خبر: 299321
نظرات: 15299 بازدید
 
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۴

 

 

 

 
یکی از شبکه های آمریکایی که دکتر روحانی با آن مصاحبه کرد، سی ان ان (CNN) بود. سی ان ان، این عکس را که کریستین امان پور (مجری نامدار این شبکه) در کنار رئیس جمهور ایران گرفته است، روی خروجی وب سایت خود قرار داد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:راحت باش,سی ان ان,روحانی,,
ارسال توسط حسین ص

فرمانده نهاجا تصریح کرد: بدیهی است جنگ‌های آینده جنگ‌های هواپایه خواهد بود و با هجوم وسیع هواپیما و موشک صورت می‌گیرد. بنابراین نیروی هوایی ارتش با رویکردی جدید تمام توان داخلی خود را به صورت خودجوش و نظام مند بر ساخت هواپیما معطوف کرده است.

 
به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی کشورهای دوست و همسایه و فرماندهان عالی رتبه این نیرو که به مناسبت گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش در هتل نهاجا برگزار شد، گفت: متخصصان نیروی هوایی ارتش نه تنها در طول هشت سال دفاع مقدس بلکه تا به امروز با بهینه سازی تجهیزات موجود و تولیدات بومی دفاع هوایی سیطره خود بر آسمان جمهوری اسلامی را حفظ کرده اند.
وی افزود: این تجربه خودکفایی در نیروی هوایی ارتش بیانگر آن است که جهان امروز نیازی به اتاق فرمان دیکتاتوری چند کشور غربی ندارد.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:راحت باش,نیروی هوایی,دفاع,
ارسال توسط حسین ص

سخنگوی ستاد برگزاری اجلاس بین‌المجلاس کشورهای اسلامی گفت: اجلاس بین‌المجالس اسلامی از فردا و با سخنرانی لاریجانی در سطح کمیته اجرایی آغاز می‌شود. 

 کاظم جلالی سخنگوی ستاد برگزاری اجلاس بین‌المجلاس کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: کمیته اجرایی اجلاس بین‌المجلاس کشورهای اسلامی با حضور نمایندگانی از 15 کشور فردا صبح کار خود را با سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران افتتاحیه آغاز می‌کند که نشست کمیته اجرایی در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: چهار کمیته تخصصی امور سیاسی و روابط خارجی، امور اقتصادی و محیط زیست، کمیته دائمی قضایی، حقوق بشر و زن و خانواده و کمیته فرهنگی و قضایی و گفت‌وگوی تمدن‌ها و ادیان تشکیل جلسه می‌دهند سخنگوی ستاد برگزاری اجلاس بین‌المجلاس اسلامی اظهار داشت: روز شنبه کمیته‌های چهارگانه اجلاس (کمیته سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، زنان و حقوق بشر و ) برگزار می‌شود و جلسه نمایندگان زن مجالس کشورهای عضو در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

جلالی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نیز کمیته عمومی که در آن 2نفر از نمایندگان مجالس کشورهای عضو عضویت دارند جلسه خواهند داشت و در روز سه‌شنبه نیز جلسه کنفرانس با حضور رؤسای مجالس کشورهای عضو با سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در این اجلاس همه نمایندگان مجلس به عنوان میزبان حضور خواهند داشت و علاوه بر آن رؤسای سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری علی‌اکبر ناطق نوری و سید حسن خمینی به عنوان ویژه حضور خواهند داشت و رؤسای پیشین اجلاس، رئیس و دبیرکل بین‌المجالس جهانی، دبیرکل سازمان همکاریهای اسلامی و دبیرکل پیشین اجلاس بین‌المجلاس کشورهای اسلامی نیز برای حضور در اجلاس دعوت شده‌اند.




تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:راحت باش,تهران,نشست بین المجالس,
ارسال توسط حسین ص

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد