سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با صدور بیانیه‌ای حضور «محمد جواد ظریف» بر سر مزار فرمانده شهید حزب‌الله لبنان را محکوم کرده است.

خبرگزاری فارس: آمریکا ادای احترام ظریف به شهید «عماد مغنیه» را محکوم کرد

 

«کیتلین هایدن» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای ادای احترام وزیر امور خارجه ایران به فرمانده شهید حزب‌الله لبنان را محکوم کرده است.

هایدن در این بیانیه حزب‌الله لبنان را به اقدامات خشونت‌آمیز متهم کرده و گفته است این اقدامات تحت حمایت ایران صورت می‌گیرد.

وی همچنین مدعی شده است ادای احترام به یکی از فرماندهان حزب‌الله «پیامی غلط ارسال می‌کند و به تشدید تنش‌ها در منطقه منجر می‌شود.»

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران که در سفر اخیر خود به لبنان، ضمن حضور بر سر مزار «عماد مغنیه» از فرماندهان شهید حزب‌الله لبنان، به وی دیگر شهدای مقاومت ادای احترام کرد.




تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:راحت باش,کاخ سفید,ظریف,عماد مغنیه,
ارسال توسط حسین ص

 

رسانه‌های خارجی با انتشار تصاویر و مطالبی درباره «عمو حاجی»، این پیرمرد ساکن دهستان دژگاه را جهانی کرده‌اند.
 
دانا : رسانه‌های خارجی با انتشار تصاویر و مطالبی درباره «عمو حاجی»، این پیرمرد ساکن دهستان دژگاه را جهانی کرده‌اند ماه گذشته در جام جم مطلبی با عنوان «کثیفترین مرد ایران» منتشر شد که بسرعت به یکی از پربازدیدترین مطالب راه یافت و هزاران بازدید را در پی آورد. اکنون خبر می‌رسد که رسانه‌های خارجی با انتشار تصاویر و مطالبی درباره «عمو حاجی»، این پیرمرد ساکن دهستان دژگاه را جهانی کرده‌اند.





ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:راحت باش,عکس,کثیف ترین مرد ایرانی,,
ارسال توسط حسین ص
 
یک مفتی سعودی که آشکارا شبکه ام.بی.سی را تحریم کرده بود، محرمانه برای مجری زن این شبکه، کتاب و عطر فرستاد.
   

به گزارش شریان نیوز، "محمد العریفی" که چند ماه پیش مجموعه شبکه های عربستانی ام.بی.سی را تحریم کرده بود، با اهدای عطر و کتاب به "سهیر القیسی" مجری عراقی شبکه العربیه و "علا فارس" مجری اردنی شبکه ام. بی.سی خبرساز شد.

 

این مفتی وهابی که به سبب فتواهای عجیب و غریبش شهره خاص و عام است، با اهدای عطر و کتاب، بار دیگر به خبر اول پایگاه های اجتماعی تبدیل شد، به طوری که کاربران تویتر هاشتگی تحت عنوان (العریفی به علا فارس هدیه می دهد) ایجاد کردند و به پیگیری پست های مربوط به این موضوع پرداختند.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین ص
مرجع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خرافات نهم ربیع‌الاول می‌فرمایند: بعضی‌ها به نام شاد کردن دل فاطمه زهرا(س)، این روزها و در این دوران کاری می‌کنند که انقلاب را که محصول مجاهدت فاطمه زهراست، در دنیا لنگ کنند.
 
نظر رهبری درباره خرافات ۹ ربیع الاول
روز نهم ربیع‌الاول نزد شیعیان جایگاه خاصی دارد، چرا کهاین روز را یکی از اعیاد مهم تلقی کرده و به خاطر سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) به شادی می‌پردازند.
البته گهگاهی دیده می‌شود که بعضی از افراد جاهلانه یا عامدانهبیان می‌کنند که در چنین روزی خلیفه دوم کشته شده و داستان‌سرایی‌های بسیاری هم در زمینهدارند؛ افسانه‌هایی که بیشتر توسطدشمنان اسلام و برای دامن زدن به اختلافات مذهبی میان شیعه و سنی ساخته می‌شود.
عالمان دینی بر خرافه‌بودن این موضوع تأکید دارند و آن را موجب دامن زدن بهاختلافات مسلمانان می‌دانند. مقام معظم رهبری در روز ۲۷ آذر سال ۱۳۸۷ با بیان اینکه نباید به خاطر دفاع از شیعه به آتش‌افروزی میان غیر شیعه شتاب داد، تصریح می‌کنند: «این جور نباشد که کسى از یک گوشه‌اى خیال کند، دارد از شیعه دفاع می‌کند و تصور کند دفاع از شیعه به این است که بتواند آتش دشمنى ضد شیعه و غیر شیعه را برانگیزد، این دفاع از شیعه نیست؛ این دفاع از ولایت نیست، اگر باطنش را بخواهید، این دفاع از آمریکاست؛ این دفاع از صهیونیست‌هاست».
به بهانه برگزاری جشن‌هایی تحت عنوان اعیاد نهم ربیع‌الاول، بر آن شدیم که صحت یا سقم آن‌ها را از کارشناسان جویا شویم که در ادامه می‌آید:


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط حسین ص

 




تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392برچسب:راحت باش,28صفر,تسلیت,
ارسال توسط حسین ص

 

khamenei.ir به مناسبت سالروز حماسه ۹دی پوستر «نابخشودنی» را منتشر کرد

 

رهبر معظم انقلاب فرمودند: گناه بزرگ فتنه‌گران در سال 88 این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند که قابل اغماض هم نیست.
دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به مناسبت سالروز حماسه 9دی پوستر «نابخشودنی» را منتشر کرد.


رهبر معظم انقلاب در تاریخ 1390/3/8 فرمودند: گناه بزرگ فتنه‌گران در سال 88 این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است.  




تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:راحت باش,فتنه,رهبر انقلاب,
ارسال توسط حسین ص
به خانواده‌ام بگو دیروز در تهران دفن شدم/

شهيد گمنامي که نشان قبرش را برای مادرش فرستاد

 

من یک درخواست از تو دارم، برو روستای خانوک، من آنجا به اسم "حسین اکبر عرب نژاد" مشهورم، از قول من به پدر و مادرم بگو من دیروز در تهران، در اینجا (قبر سوم) دفن شده ام...
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "يدالله ايزدي"شخصي پاک‌نيت و متدين و مورد اعتماد است. ساکن روستای کاظم‌آباد کرمان ، مداح اهل‌بیت علیهم السلام و اداره‌کننده هیئت حضرت رقیه (س) است.
وي از خواب عجيب و کرامت شهيدي به نام "حسين عرب‌نژاد "مي‌گويد: در شب 22 ماه مبارک رمضان سال 1427 هجری قمری در شبکه 3 تلویزیون مراسم تشییع پنج شهید گمنام را دیدم و با خود گفتم: این شهیدان اهل کجا هستند؟ چه کسانی هستند؟ همان شب در خواب دیدم که آن پنج شهید را تشییع می‌کردند و به من گفتند: تو باید شهید سوم را تشییع کنی و داخل قبر دفن کنی، با خود گفتم: از میان اینهمه مردم، چرا من؟ بالاخره جنازه را برداشتم و داخل قبر رفتم ، مشاهده کردم که قبر مانند اتاقی بزرگ شد.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین ص
 

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت یاور صدیق انقلاب آقای سیدعلی اكبر پرورش پیام تسلیتی صادر كردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با تاسف و تأثر، خبر درگذشت یاور صدیق انقلاب مرحوم آقای سیدعلی اكبر پرورش رحمت‌الله علیه را دریافت كردم؛ چهره‌ی محترم و اثرگذاری كه بخش اعظم عمر با بركت خود را در خدمت اسلام و ارزشهای متعالی دین گذرانید،‌ و لهجه‌ی صادق و دل با اخلاص و خُلق نیك را به ترویج و تحكیم انقلاب و نظام اسلامی گماشت؛ تلاشهای مبارزاتی در دوران طاغوت را به خدمات ارزنده و مسئولیتهای سنگین خود در قوه‌ی مجریه و قوه‌ی مقنّنه و شورای عالی دفاع در دوران جمهوری اسلامی پیوند داد و با همه‌ی توان به كشور و ملت خود خدمت كرد، ‌و سلامت و راحت خود را بر سرِ انجام وظیفه نهاد.

بیماری رنجبار و طولانی او آخرین آزمایش دشواری بود كه وی با صبر و متانت، آن را تحمل كرد و زندگی پاك و شرافتمندانه را به پایان برد.

اینجانب در گذشت ایشان را به خانواده و بازماندگان محترم و به همه‌ی دوستان و علاقمندان ایشان تسلیت میگویم و رحمت و رضوان الهی را برای وی مسألت میكنم
.
 

 




تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:راحت باش,پیام تسلیت,رهبر,
ارسال توسط حسین ص

 



انهدام اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو ۲۴ ارتش

در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش فداییان حریم ولایت جنگنده بمب افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.
 


شناسایی پهپادهای بیگانه در محدوده برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت

فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب شرق کشور از شناسایی چندین پهپاد بیگانه همزمان با برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت خبر داد و گفت: این پهپادها جهت جمع‌آوری اطلاعات توسط نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه فعالیت می‌کنند که در انجام ماموریت‌های آن‌ها اخلال ایجاد کرده‌ایم.


 



تمامی اهداف رزمایش نیروی هوایی با موفقیت حاصل شد

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: تمامی اهدافی که برای چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت طراحی شده بود، با موفقیت حاصل شد و دستاوردهای ارزشمندی برای نیروهای مسلح در پی داشت.

 

 




تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:راحت باش,دفاعی,رزمایش حریم ولایت,
ارسال توسط حسین ص

وزیر امور خارجه کشورمان به سوگ مادرش نشست.

 

 ظهر امروز مادر جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در بیمارستان عرفان تهران دارفانی را وداع گفت.

در یک ماه گدشته این دومین بار است که یکی از اعضای هیات دولت به سوگ مادرش می نشیند پیش از این نیز محمد علی نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی مادرش را از دست داده بود.

برای وزیر امور خارجه کشورمان آرزوی صبر داریم.




تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:راحت باش,ظریف,,
ارسال توسط حسین ص
 

وزیر سابق آموزش و پرورش و از یاران قدیمی امام(ره)به ملکوت اعلی پیوست رهبر معظم انقلاب طی پیامی در کذشت این یار قدیمی امام (ره)و انقلاب را تسلیت گفت.

علی‌اکبر پرورش، از مبارزان انقلاب اسلامی ساعتی پیش در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به ملکوت اعلی پیوست.

سید علی‌اکبر پرورش از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و وزیر آموزش و پرورش در سال‌های 1360 تا 1364، در ماه‌های گذشته چندین بار به‌دلیل عفونت خونی و گسترش عفونت در بدن در بیمارستان شد و بعد از مرخصی از چند هفته پیش در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان بستری بود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:راحت باش,استاد پرورش,اصفهان,,
ارسال توسط حسین ص
 
غلامعلی ریاحی با رد خبر اجرای حکم اعدام مه‌آفرید خسروی و سه متهم دیگر فساد بزرگ بانکی بعد از ماه صفر، اظهار داشت: تصور نمی‌کنم این خبر مبنای درستی داشته باشد.

 وی در توضیح این سخن با بیان اینکه اجرای حکم اعدام محکومین فساد بانکی خصوصاً مه‌آفرید، تبعات و توالی بسیاری در پی خواهد داشت، افزود: در حکم دادگاه انقلاب تهران و حکم شعبه 13 دیوانعالی کشور، علاوه بر موارد قانونی به فتاوی آیات عظام مکارم شیرازی و نوری‌همدانی استناد شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:احت باش,مه آفرین,اعدام,فساد اقتصادی,,
ارسال توسط حسین ص
 

مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئتهای دانشجویی و رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد و حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم از شور و شعور و اخلاص جوانان عزادار تقدیر کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب ، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان، با عزاداری هیاتهای دانشجویی از سراسر كشور در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسینیه امام خمینی(ره) یكپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان به تبیین ابعاد نورانی نهضت تاریخ ساز امام حسین(ع) و روشنگری‌های درس آموز کاروان اسرای کربلا پرداخت.

در ادامه‌ این مراسم معنوی آقای مطیعی -ذاكر اهل بیت(ع)- بر مصائب حضرت سیدالشهدا و كاروان اسرا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی كرد و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

همچنین دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه كردند.

در پایان این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان کوتاهی از اجتماع پرشور دانشجویان عزادار در اربعین حسینی تشکر کردند و افزودند: این جلسه گرم و پرشور با حضور نخبگان و با این شور و شعور و اخلاص از جمله جلسات بی نظیر است.

ایشان ضمن دعا برای جوانان کشور تاکید کردند: این کشور و آینده آن متعلق به جوانان است و شما باید بار این مسوولیت سنگین و پر افتخار را به سر منزل مقصود برسانید.




تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:راحت باش ,اربعین,عزاداری,,
ارسال توسط حسین ص

جهاد یکی از مهمترین برنامه های اسلامی مادام که وجوب عینی پیدا نکند خدمت پدر و مادر و رسیدگی با امور آنها اهم از آن است حتی اگر جهاد رفتن موجب ناراحتی آنها شود، جائز نیست.

 نیکی به پدر و مادر، وظیفه ای اخلاقی است که در واجب بودن شکر مُنعم ریشه دارد. انسان فطرتاً شاکر و سپاسگزار کسی است که به او نیکی کرده است. سپاسگزاری از پدر و مادر، نشانه و گواه سلامت فطرت است و کسی که به پدر و مادر خود نیکی می کند، از فطرت خود پاسداری کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:راحت باش,جهاد,شب,نیکی,پدر,مادر,
ارسال توسط حسین ص
 

 ریشه برخی از مشکلات روحی و روانی ،شاید در گناهانی نهفته است که مرتکب می شویم .

طلب بخشش از خداوند ،علاوه بر آنکه موجب عفو گناهان و زمینه رضایت الهی را فراهم می کند ،سبب می شود تا غم واندوه حاصل از برخی معاصی نیز برطرف شود . رسول بزرگوار اسلام صلی الله علیه و آله وسلم می فرمایند: کسی که بسیار استغفار کند خداوند هر اندوهی را از او برطرف می کند ،و او را از هر تنگنایی خارج می سازد ،و از آنجا که گمان نمی برد به او روزی می دهد . جامع الاخبار ص 75




تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:راحت باش,رضایت,گناه,اندوه,
ارسال توسط حسین ص

 

 
 
همسر خواننده سرشناس پاپ ایرانی در تصادف رانندگی به کام مرگ تلخی فرورفت.

 نسیم حشمتی در حالی پشت فرمان خودرویش بود که بنیامین بهادری و دختر دو ساله‌شان وی را همراهی می‌کردند غافل از این‌که تراژدی هولناکی در کمین آن‌ها است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:راحت باش,تصادف مرگبار,همسر,بنیامین,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1