جهاد لواط هم به بهشت می برد/ تصاویر

 
 

به گزارش جام نیوز؛

سایت لبنانی خبرپرس خبر داد: سربازان جبهه النصره به "جهاد نکاح با محارم" مشغول هستند و آن را ادای فریضه ی دینی و مذهبی خود می دانند.

 

چندی پیش شیخ وهابی در سخنرانی خود در شبکه ماهواره ای وصال که نزدیک به حرکت های تروریست های تندرو در سوریه است، از انتقادات وارده به فتوای "جهاد نکاح" گله کرده بود.

 

ناصر العمر اعلام کرده بود مجاهدین در سوریه می توانند در غیاب زنان مجاهد نامحرم با محارم خود ازدواج کنند و اگر دسترسی به نامحرم آسان نباشد، مجاهدین می توانند با محارم و خواهران خود "عقد نکاح" داشته باشند.

 

سخنان ناصر العمر بازتاب گسترده ای در محافل دینی و افکار عمومی جهان اسلام داشت، به گونه ای که همگان بر مشمئز کننده بودن این سخنان تاکید داشتند و از این شیخ وهابی خواستند فتوای خود را پس بگیرد.

 

اما اعضای گروهک شبه نظامی جبهه النصره رسما اعلام کرده اند، به فتوای مفتی سلفی ایمان دارند و آن را به اجرا در خواهند آورد.

 

 

تروریست های تکفیری با استناد به این فتوا اعلام کرده اند که امروز آنها از نظر دینی این حق را دارند با محارم خود نزدیکی کنند. و خداوند گناهی را برای آنان و نزدیکانشان ثبت نخواهد کرد، چرا که این امر توسط شیخ شان حلال شده است.

 

خبرها حاکی از آن است که، فتوای ناصر العمر تنها پرده از این عمل ناشایست و خلاف اخلاق برداشته و این عمل از مدتها پیش در میان اعضای این گروه مرسوم شده است. به شکلی که کودکانی از این ارتباط به دنیا آمده اند. و مشکلاتی را از نظر هویت و .... بوجود آمده است.

 

لازم به ذکر است، فتواهای عجیب تنها محدود به جهاد النکاح و ازدواج با محارم نمی شود و این افراد با استناد به رای و حکم شیوخ سلفی نظیر "جهاد لواط" و "جهاد نکاح النفس" فحشا را در سرزمین شام گسترش می دهند.

 

این ها قائل اند که با لواط هم شخص بهشتی می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:راحت باش,جهاد لواط,دمشق,,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 469
بازدید هفته : 680
بازدید ماه : 916
بازدید کل : 193296
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1