نظر رئیس مجلس درباره سخنان روحانی
 
  
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروه ایران در سازمان ملل متحد پیام عقلانیت، صلابت و عزت‌مندی را اعلام کردند، افزود: ایران به دنبال حرکت در مسیر عقلایی و تعامل با کشورها بوده و دنبال جنگ طلبی نیست.

فارس: علی لاریجانی عصر امروز در حاشیه دیدار با مدیران استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص حضور هیئت ایرانی به سرپرستی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد اظهار کرد: صحبت‌های آقای روحانی در سازمان ملل سنجیده بود و هیئت ایرانی تحرکات هوشمندانه‌ای داشتند.
وی با اشاره به اینکه مذاکرات انجام شده در این سفر حاکی از حرکت فراگیر داشت، بیان کرد: این مذاکرات نشان داد که ایران و نظام دارای سبک خاصی در گفت وگوی دیپلماتیک است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران نشان داد که در روابط خود صداقت و رویکرد عقلانی همراه با تعهد، مسئولیت‌پذیری و ایجاد امنیت و آرامش روانی را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تفکر شیعی از بلوغ سیاسی برخوردار است، بیان کرد: حرکات تروریست دولتی که صهیونیست‌ها دنباله‌رو آن هستند و اقدامات متحجرانه گروه‌های تندرو در این تفکر هیچ جایی ندارد و مسیر حرکت آن مجزا است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه تهدیدی برای کشورها نبوده است و در جنگ نیز مورد تجاوز عراق که از سوی آمریکا حمایت می‌شد، قرار گرفت و آنها به‌طور مستمر ایران را تهدید کردند.
وی با اشاره به سخن اوباما که گفته بود دنبال براندازی نظام در ایران نیستند، گفت: آنها در گذشته به دنبال براندازی نظام بودند ولی موفق نشدند ولی باید بگویند که چرا در این وادی گام برداشتند، مگر مردم ایران چه گناهی داشتند غیر از اینکه یک دیکتاتور را بیرون کرده بودند.
لاریجانی اظهار داشت: خودشان گفتند که در کودتای 28 مرداد دست داشتند و نظایر این اتفاق بسیار رخ داده است.
وی با اشاره به سخنان اوباما یادآور شد: باید در عمل نشانه‌های تغییر را شاهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروه ایران در سازمان ملل متحد پیام عقلانیت، صلابت و عزت‌مندی را اعلام کردند، افزود: ایران به دنبال حرکت در مسیر عقلایی و تعامل با کشورها بوده و دنبال جنگ‌طلبی نیست و امیدواریم که این رفتار عقلایی الگویی برای دیگر کشورها نیز باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:راحت باش,روحانی,لاریجانی,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 192736
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1