توان نظامی ایران اجازه فکر کردن به همه گزینه های روی میز را نمی دهد

وی با اشاره به سطح بالای توان نظامی ایران به ویژه نیروی هوایی ارتش بیان کرد: درک صحیح از شرایط موجود و حرکت به سمت خودکفایی در حوزه تجهیزات و نیروی انسانی ما را به شرایطی رسانده که آمادگی کامل برای هرگونه دفاع هوایی در شرایط گوناگون را داریم.

فرمانده نهاجا اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش در بخش های پژوهش و تولید تجهیزات آفندی با مد نظر قراردادن دستیابی به پیشرفته ترین تسلیحات، به سمت قطع وابستگی به بیگانگان و بومی کردن سامانه های هوایی گام برداشته و ضمن بهینه سازی سامانه های قبلی، اقدام به ساخت سامانه های روز دنیا کرده است.

وی گفت: نیروی هوایی ارتش به موفقیت چشمگیری در زمینه گسترش سامانه های الکترونیکی، تبدیل تجهیزات ارتباطی آنالوگ به دیجیتال، ایجاد شبکه های مایکروویو و فیبر نوری اختصاصی دست یافته است.

امیر سرتیپ خلبان شاه صفی ادامه داد: ساخت انواع شبیه ساز هواپیماهای موجود، سوخت رسانی و
سوخت گیری انواع هواپیماهای شکاری، طراحی و ساخت موشک های هواپایه و ساخت انواع رادارهای هوایی و سامانه های ناوبری، گوشه ای از دستاوردهای پژوهشی نیروی هوایی ارتش است
.

وی در پایان گفت: دکترین ما یک دکترین دفاعی است و قصد تعرض به هیچ کشوری نداشته و نخواهیم داشت. شاهد این موضوع نیز میزان بودجه نظامی جمهوری اسلامی ایران است که کم ترین بودجه نظامی را در میان کشورهای منطقه به خود اختصاص داده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:راحت باش,سالروز انقلاب,نیروی هوایی,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 537
بازدید کل : 192917
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1