سیاری: افسران قبل از انقلاب در آمریکا و فرانسه آموزش می‌دیدند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه، نیروی دریایی در تامین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است. سیاری افزود: هم اینک این نیرو به لحاظ ساخت تجهیزات، قطعه‌سازی و تعمیر و نگهداری به جایگاهی رسیده است که می‌تواند نیازهای دیگر ارگان‌های دریایی را نیز در این حوزه تأمین کند. وی به حرکت درآوردن ناو و زیرناوهای دریایی از سوی کارشناسان و متخصصان نیروی دریایی را از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تا قبل از انقلاب، نیروی دریایی چنین جایگاهی را نداشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به اهمیت دانشگاه علوم دریایی نوشهر و نقش آن در توانمندسازی نیروی دریایی در کشور اشاره و یادآور شد: تا قبل از انقلاب اسلامی، بیشتر افسران نیروی دریایی دانش‌آموخته کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و هندوستان بودند اما امروز همه دانش آموختگان نیروی دریایی از این دانشگاه هستند که یک سند پرافتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

سیاری تصریح کرد: اگر شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم نظام جمهوری اسلامی در اعماق سرزمین‌های آبی بویژه دراقیانوس آرام، مدیترانه، کانال سوئز و آب‌های آزاد هستیم، این حماسه‌آفرینی در حقیقت از سوی کسانی است که دانش آموخته همین دانشگاه بوده اند. وی افزود: این دانشگاه در حقیقت به عنوان پراهمیت ترین محل برای نیروی دریایی به شمار می‌آید چرا‌که تضمین‌کننده آینده فرماندهان نیروی دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: هم اینک این دانشگاه باید همانند گذشته افسرانی را تربیت کند تا سبب بالندگی، اقتدار و از همه مهم‌تر حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی باشد. در پایان این مراسم از خدمات دریادار عرشه پیمان جعفری طهرانی فرمانده پیشین این دانشگاه قدردانی و دریادار دوم عرشه خرداد حکیمی به عنوان فرمانده جدید این دانشگاه معرفی شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:راحت باش,دفاعی,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 192714
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1