مادرشهید یوسف گم‌گشته‌اش را در کهف‌الشهدا پیدا کرد
 

سردار باقرزاده گفت: هیچ کس نمی‌داند در چه سرزمینی دفن می‌شود این حوادث برای ما تذکر و یادآوری است که عالم جايگاه شعور است و هیچ چیز در عالم بی‌حساب و کتاب نيست و این حکمت خداست که عالمی غیر از این عالم وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اینکه شهیدی بعد از سال‌ها به خواب مادر خود بيايد و نشانه محل دفن خود را بدهد، یکی از معجزاتي است و روزگار این گوشزد را به مردم می‌دهد که در زندگی غفلت نکنند.

سردار باقرزاده به روز دفن این شهدا اشاره و بیان کرد: این شهدا در سال 86 پیدا شدند و تصمیم گرفته شد که در زمینی پایین‌تر از این کهف‌الشهدا در ولنجک به خاک سپرده شوند. اما با توجه به تمام آمادگی‌ها و پیش‌بینی‌هایي که انجام شده و رعایت موارد قانونی، متاسفانه عده‌ای طلبکار نظام و شهدا با اين پروژه مخالفت کردند اين مسئله باعث شد که ما دو روز قبل از آوردن شهدا مکان دفن را جابه‌جا کنيم و شهدا را به اين مکان (کهف‌الشهدا) بياوريم.
فرمانده کميته جستجوي مفقودين افزود: قبل از اینکه بتوانیم مکان کهف‌الشهدا را پیدا کنیم، در قرآن نیز به آیه‌ای برخورد کرديم که می‌فرماید: "بگو کشتی نجات در کوه آرام گرفت" همانطور که پیامبر نیز می‌فرمایند: "ان‌الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه".

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین اظهار داشت: ما مخلص‌تر از شهدا در این زمانه نداریم چراکه به واسطه شهدا است که فتنه‌ها دفع می‌شود.

باقرزاده ادامه داد: در زمان تشیع جنازه این شهیدان بزرگوار در جمعیت به یکی از بانوان برخورد کردم که گفته بود خوابی را دیده که سال گذشته پسر شهیدش را در همین زمین به خاک سپرده و با امام زمان(عج) نیز مواجه شده است.

وي با بيان يکي از اشعار حافظ گفت: همانطور که حافظ نیز گفته یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم نخورد هدایت این شهید به کهف‌الشهدا نیز مثال بارز این شعر است تا اين خانواده بتواند شهيد خود را پيدا کند.

فرمانده کميته جستجوي مفقودين ادامه داد: جایگاه شهید بسیار بالا است و کارکرد مومن پناهگاهی برای تمامی مسلمانان است.

شايان ذکر است، انجام آزمايشات ژنتيکي نشان داد که اين شهيد گمنام همان فرزند خانواده ابوطالبي است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:راحت باش,مقاومت,شهید,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 496
بازدید کل : 192876
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1