رسوایی شناگر زن صهیونیست در قطر + عکس
 
 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العالم، " أساف جبور " خبرنگار رژیم صهیونیستی در مطلبی با عنوان " امتناع تلویزیون قطر از پوشش خبری مراسم اعطای مدال پیروزی به تیم شنای اسرائیل " نوشت : تیم شنای " عامیت عفری " اسرائیل در مسابقات شنای قهرمانی جهان که در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، پیروز شد و مدال گرفت ولی این کشور نتوانست خبر پیروزی تیم اسرائیل را پنهان کند، و متحمل عواقب آن شد .
جبور افزود: تلویزیون قطر هنگام معرفی تیم عامیت عفری پرچمی سفید را به جای پرچم (رژیم) "اسرائیل" نشان داد ولی اعلام پیروزی این تیم شنا با دو زبان انگلیسی و عبری تلاش تلویزیون قطر را برای سانسور این مساله ناکام گذاشت.
جبور اعلام کرد : تیم شنای عامیت عفری در مسابقات شنای قهرمانی جهان توانست در شنای صد متر با کسب مدال نقره رتبه دوم را کسب کند .
سایت خبری "اسرائیلی پاتریوتیسم" نیز تلاش تلویزیون قطر را برای سانسور مشارکت تیم رژیم صهیونیستی در مسابقات شنای قهرمانی جهان را یهودی ستیزی خواند و اعلام کرد : "پرچم اسرائیل در ابتدای مسابقه در سالن شنا نصب شده بود ولی انتقادهای مکرر از قطر باعث شد که دولت این کشور پرچمی سفید را جایگزین کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:راحت باش,قطر,اسراییل,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 192833
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1