پوشاندن​تصاوير​عريان به​احترام​ايران+(عکس)

به گزارش شریان نیوز، مذاکره تيم ايراني با گروه 1+5 را مي توان يکي از مهم ترين رخدادهاي بين المللي هفته گذشته در سطح جهان دانست به خصوص اينکه اين اولين دور از مذاکرات ميان طرفين بعد از روي کار آمدن دکتر "حسن روحاني" بوده است.

در اين ميان، اين دوره از مذاکرات نيز همچون دوره هاي قبل داراي حاشيه هاي جالبي بود که از ديد خبرنگاران و عکاسان دور نماند. از جمله اين حواشي، پوشاندن تصوير مجسمه​هاي عريان به دستور غربي ها بوده است. به نظر مي رسد اين اقدام با هدف احترام گذاشتن به تيم مذاکره کننده جمهوري اسلامي ايران انجام شده زيرا غربي ها مي دانند که ايراني ها پيرو دين اسلام هستند و ديدن صحنه هاي عريان عملي حرام به شمار مي رود از همين رو دستور داده شد که با پارچه اي سفيد رنگ، روي اين مجسمه عريان که بر روي سردر سالن قصر گفتگوها قرار داشت، پوشانده شود.





عکس پوشاندن اين مجسمه،‌ توسط يکي از عکاسان غربي گرفته شد و در فضاي مجازي منتشر گرديد تا به اصطلاح نشان دهد که غربي ها براي احترام گذاشتن به تيم مذاکره کننده جمهوري اسلامي ايران، حاضر شده اند دست به چه کاري بزنند. گفتني است، اين مجسمه توسط "ايرک جيل" هنرمند انگليسي ساخته شده و "خلق انسان" نام دارد.
برخي رسانه هاي غربي ضمن پرداختن به اين حاشيه،‌ همچنين نوشتند:‌ پيش از اين نيز همگان مشاهده کردند که "کاترين اشتون" نماينده سياست خارجي اتحاديه اروپا در اولين ديدارش با "سعيد جليلي" دبير سابق شوراي امنيت ملي ايران لباسي غير پوشيده بر تن کرده بود اما در ديدار دوم و ديدارهاي بعدي اش، با لباس هاي پوشيده تري حاضر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:راحت باش,سیاسی,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 192709
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1