این نوشیدنی ساده شما را زیباتر می‌کند

چای سبز

چای سبز، علاوه بر تمام ویژگی‌های درمانی که دارد، می‌تواند در نگهداری از پوست و زیبایی شما هم تاثیر گذار باشد. چای سبز منبع سرشار از پلی‌فنول‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که آن را به یک ماده ضد پیری، ضد التهاب و ضد سرطان تبدیل کرده است. این نوشیدنی معجزه‌آسا در ترکیب بیشتر داروهای گیاهی محافظت از پوست استفاده می‌شود.

چای سبز همچنین به عنوان یک محافظ قوی، می‌تواند وظیفه حفاظت از پوست در معرض آفتاب، جذب رادیکال‌های آزاد و کاهش التهاب ناشی از اشعه های مضر UV را بر عهده بگیرد.

چای بابونه

به دنبال یک محصول تاثیرگذار برای روشن‌کردن پوست‌تان هستید؟ دارچین به شما پاسخ می‌دهد، کافی است چای بابونه بنوشید. چای بابونه می‌تواند رنگ‌دانه‌های سطح پوست را تحت تاثیر قرار دهد و پوست شما را به سمت رنگ روشن سوق بدهد.

برای بهره‌گرفتن از این خاصیت چای بابونه، کافی است چای بابونه را دم کنید و پس از سرد شدن آن را با یک پد پنبه‌ای به روی سطح پوست خود بمالید و اجازه دهید که کاملا جذب شود. بابونه، علاوه بر خاصیت روشن‌کنندگی می‌تواند به عنوان یک گیاه ضدالتهاب پوست و یا تسکین دهنده برای کسانی که مبتلا به بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس هستند، مورد استفاده قرار بگیرد

چای سیاه

چای سیاه یا همان چای مورد علاقه ما ایرانی‌ها، تاثیر ویژه ای برای مبارزه با آکنه دارد و به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی شناخته می‌شود.

از بین بردن جوش‌های چرکی یکی از درمانی ترین ویژگی‌های این چای برای زیبایی است. کافی است مقداری از چای دم کرده و سرد شده رو روی پوست‌تان قرار دهید و صبرکنید جذب شود. چای سیاه برای موهای خشک هم مفید است و می‌تواند آن ها را مرطوب نگه دارد. امتحان کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:راحت باش,سلامت,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 469
بازدید هفته : 581
بازدید ماه : 817
بازدید کل : 193197
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1