تقدیر لاریجانی از مواضع روحانی

آنگونه که تسنیم به نقل از ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشته است: در این جلسه آقای لاریجانی رئیس مجلس از مواضع مقتدرانه حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور در بحث سیاست‌های خارجی و سفر وی به نیویورک و حضور در سازمان ملل متحد و موضوع انرژی هسته‌ای تقدیر کرد. رئیس مجلس همچنین حرکت‌های افراطی‌گری و سلفی در عرصه بین‌المللی را محکوم کرد.

صادقی تاکید کرد: رئیس مجلس همچنین در این جلسه گفت که برای مدیریت کشور دولت و مجلس باید به فهم مشترکی برسند و مسائل و مشکلات درونی را با همکاری و تعامل پیگیری کنند.

خانه ملت هم به نقل از احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس نوشته است: تاکنون حدود 200 نفر از نمایندگان در این نشست حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور بیشتر اعضای هیأت دولت از جمله مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و محمدعلی نجفی در نشست مشترک مجلس و دولت به خانه ملت گفت: خوشبختانه نشست امروز در فضایی صمیمانه برگزار شده است.

به گفته وی در این نشست علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی و غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به‌عنوان نماینده رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و دو نفر از نمایندگان با انتخاب دولت سخرانی می‌کنند.

ایسنا هم نوشته است: در این جلسه موضوعات مرتبط با تعاملات دولت و مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و درباره اصلاحیه بودجه 92 و سه وزیر باقی‌مانده دولت نیز صحبت خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:راحت باش,دولت,مجلس,نشست,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 437
بازدید کل : 192817
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1