کري: ما به فکر پاسخ به تلاش‌هاي ايران براي تغيير رابطه با جهان هستيم/ اسرائيل دوست ويژه آمريکاست

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، جان کري گفت: "هر نشستي باعث روابط بهتر و دوستي نزديک‌تر مي‌شود. من از نخست وزير اسرائيل تشکر مي‌کنم. هر زماني که من در اسرائيل بودم، او بسيار از من استقبال و درباره موضوعات پيچيده و بسيار مهم با من همکاري کرده است".

جان کري گفت: اسرائيل همانطور که همه مي‌دانند دوست ويژه آمريکا است. ما گفتگوهاي بسيار سازنده با رئيس جمهور داشتيم و اکنون من و نخست وزير اسرائيل درباره ايران، روند صلح خاورميانه و سوريه صحبت خواهيم کرد. ما به ادامه همکاري سازنده براي پيشبرد روند صلح پايبند هستيم هر چند که مي‌دانيم اين روند پيچيده و دشوار است اما با حسن نيت همکاري خواهيم کرد. من مطمئن هستم نخست وزير اسرائيل در اين تلاش متعهد است.

وزير امور خارجه آمريکا گفت: من از نخست وزير مي‌خواهم بداند همانطور که ما به فکر پاسخ به تلاش‌هاي ايران، علي الظاهر براي تغيير رابطه با جهان هستيم، کاملا به ضرورت حساس حفظ امنيت اسرائيل و درخواست‌ها براي شفافيت و مسئوليت‌پذيري در اين روند آگاهي داريم. بنابراين امروز قرار است به گفتگوها ادامه دهيم و بسيار خرسندم که نخست وزير اسرائيل به وزارت امور خارجه آمده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:راحت باش,ایران ,اسراییل,امریکا,
ارسال توسط حسین ص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 647
بازدید کل : 193027
تعداد مطالب : 396
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1